חדשות
04. 18. Bizonyos nálunk hosztolt weboldalak Vodafone hálózatból nem voltak elérhetőek
Kedves Ügyfeleink!
Több bejelentést is kaptunk a mai napon mely szerint Vodafone internet hálózatból kb 11-12 óra között nem voltak elérhetőek bizonyos nálunk hosztolt weboldalak. Ez esetben tehát tapasztalhatott kiesést a weboldal megjelenésében az, aki Vodafone hálózatből internetezett. A hiba nem nálunk keletkezett.
02. 15. Ügyfélszolgálatunk ideiglenesen csökkentett időszakban érhető el
Kedves Ügyfeleink!A megnövekedett ügyfél megkeresések miatt, annak érdekében, hogy megfelelő minőségben és időben tudjuk kiszolgálni a kéréseiteket, ideiglenesen csökkentett időszakban vagyunk elérhetőek telefonon:Hétköznapon 10-15 óra között (az egyébként 9-17 órás telefonos nyitva tartástól eltérően).Egyéb ... לקריאה נוספת »
10. 31. Új Jetbackup szoftver verzió miatt az október 30-a előtti mentés visszaállítás nem elérhető
Tisztelt Ügyfeleink! A cPanel felületről elérhető Jetbackup program frissülése miatt, az 2022. október 30-a előtti mentések egyes szervereinken nem lesznek elérhetők és visszaállíthatók. Az első mentés tehát október 30-i, és ezután 30 napig minden napra a szokásos módon elvégzi a mentést a program. Kit ... לקריאה נוספת »